fredag 8. mai 2009

Konsekvensar av friluftstur

Nei, då snakkar eg ikkje om støl rygg, vonde skuldre, eller andre fysiske påkjenningar (sjølv om dette óg er tilfelle). Den verste konsekvensen er denne:Dei som kjenner meg veit at eg er ein nokså ryddig person (nesten perfeksjonist), men til og med eg har mine dårlege dagar. Og slik ser det altså ut etter ein friluftstur i skogen. Når det gjeld den turen, så har eg ikkje så mykje positivt å seie, men på ei anna side har eg ikkje så veldig mykje negativt på hjarta heller :) Sjølv om trivselen og kjensla av behagelegheit gjekk litt opp og ned, var humøret på topp (stort sett) heile tida! Mi personlege turoppfatning:
1: Vi starta turen med relativt godt mot!
2: Men så gjekk det bratt oppover. Veldig bratt...
3: Etter ei lang stund kom vi endeleg fram!
4: Men det blåste og regna då vi skulle setje opp lavoen...
5: Alt vart betre då vi fekk på oss varme og tørre klede
6: Så hadde vi leikar og bålkos som hjalp ytterlegare
7: Men så skulle vi leggje oss, og det vart ei iskald natt...
8: Eg stod opp halvannan time før dei andre (ca 05:30) og koste meg skikkelig aleine ute i Guds frie natur, med tankar og solstråler som trengte seg gjennom skylaget og kasta lys over Hardangerfjorden.
9: Nedover gjekk vi ein annan vei som var enda brattare...
10: Men så kom vi tilbake til Framnes, og dusjen - den var ledig :D

Håper dei fleste har kost seg på turen! :)
De er ein fantastisk gjeng!<3

12 kommentarer:

Hr. Hansen sa...

Har du vore inne hjå Linn då du skulle ta bilete?:D

Isabell sa...

Hehe, tru det eller ei - det har eg ikkje! Det er faktisk ryddigare hos ho at the moment :)

Hr. Hansen sa...

hehe:)
eg såg faktisk at det var ryddig hjå Linn, men du kunne jo tatt bilete før ho rydda:)

Isabell sa...

hah ;P

Synnoove sa...

Lykke til med rydding!
Viss du vil venta t øve helgo,så kan me ta eit lite "rydde-rom-fellesskap"! Men da e nok strøkent når eg komme tilbake;P

Isabell sa...

hehe, det var "strøkent" eit par timar etter eg la ut innlegget ;P

Marit Bye Vassli sa...

Det var en herlig tur! Men du har rett i at steminiga og humøret gikk litt opp og ned, mest etter om jeg var varm eller ikke:p

Isabell sa...

hehe! ja, varmen hadde ganske mykje å seie ^^

Marita sa...

Eg lika punkt nr 8; høyrdes kjempekoseleg ut!:)

Isabell sa...

Det var heilt herleg ;D Høydepunkt!

Malene sa...

Det var ein serdeles herleg tur! Eg sov som ein stein heile natta! :P

Isabell sa...

Hehe, bra for deg! ;D Da gjorde ikkje eg for å sei da sånn...