fredag 15. mai 2009

Grand Prix-feber og 17. mai

[Innlegget er førehandsskrive] I skrivande stund nærmar klokka seg 02:00, og nettverket blei, trass i at vi har fri i morgon, teken for over to timar sidan. Anne-Gunn og eg sat på rommet mitt og såg den spennande finalen av Paradise Hotel, då internett brått tok kvelden. Just our luck! Vel vel. Tidlegare sat vi ein gjeng på stova og såg semifinale #2 i Eurovision Song Contest. Det viste seg å bli veldig spennande, sidan vår kjære Alexander kom vidare som nummer 9 av 10. Og då var stemninga på topp! På laurdag er det finale, og eg gleder meg BIG TIME! Planen for helga ellers er å slække på brygga, trene, lese til historieprøve og arbeide med norskfordjuping. I tillegg skal eg lese masse, teikne, synge/spele piano og øve dans! Heiane, dette blir ei knall helg :D

Ingen kommentarer: