lørdag 2. mai 2009

Saturday morning

No bloggar eg frå sengekanten. Har nettopp våkna, med vondt i magen og veldig tunge øyelokk etter "berre" 7 timars søvn. Sat aaalt for lenge og fiksa på bloggane (denne og den på wordpress.com), hovedsakelig headerane (som eg forøvrig kun blei passe fornøyd med) I dag skal pappa og eg til Stord for å finne nye briller til han. Det blir spaß! Medan vi snakkar om briller, må eg seie at eg er nokså fornøyd med mine egne. No berre lurar eg på om eg skal bruke briller på oppkøyring eller ikkje..

Håret mitt ser insane gult ut her

2 kommentarer:

TM sa...

Hallo! Vurdere du "sånn heilt seriøst liksom" å leggja om til å skriva bokmål!? No vart eg vonbroten!...

..men må seia at svaralternativ 3 var utruleg artig! Får håpa det aldri vert nødvendig for nokon å bruka det!

Ps.. eg likar deg, men av og til vert eg litt oppgjeven!..

Isabell sa...

Er det no eg skal svara: "Det var berre for å skapa reaksjonar hos ein viss person"? Vel vel, eg veit ikkje heilt eg. Det er berre så keimsamt å skrive nynorsk heile tida. Variasjoooon. (Men dette har eg nemnd før.)

Ps.. eg likar deg og ;) Ikkje noko MEN!