onsdag 20. mai 2009

Eg vil vekk. NO.

Eg kan nesten ikkje få sagt kor mykje eg ser fram til å kome vekk frå dette hølet av ein plass som Framheim er (og til Nesheim, ikkje vekk frå Framnes generelt ;)) Eg gledar meg til at folk ikkje skal ha fritt innsyn til rommet mitt lenger. Eg gledar meg til å kome vekk frå bråket utanfor vindauget mitt, at folk trenar hoppetau ute i gangene ved midnatt, og at det driv å går i ytterdøra laaangt etter innetid. (Ofte er tilsyn/låsevakt skuld i dette.) Eg gledar meg til å få eige kjøleskap som folk ikkje kan stele frå. Eg gledar meg til å ha ein normal steikeomn til disposisjon som ikkje svir maten din før halve steiketida er gått. Eg gledar meg til koslege stover der ein ikkje risikerer å få lungebetennelse grunna gjennomtrekk. Eg gledar meg til at alle jentene skal bu på same bygget, og at vi ikkje må gå ei halv mil for å kome til guteinternatet.

Min framtidige sambuar (t.v) og ein random person

Ellers gledar eg meg til russetida, 13 fritimar i veka, billappen, forhåpentligvis ein jobb og Tunisia. Og sist men ikkje minst gledar eg meg til enda eit år med alle dei fantastisk digge folka her på halvøya! Gledar du deg til neste år?

5 kommentarer:

Barbro sa...

Alle jentene sammen på nesheim blir KOS !!

Isabell sa...

Ja, det blir knall! :)

Marita sa...

"normal steikeovn".. tja.. hehe, men ellers gler eg meg kjempe til neste år eg og! blir SÅ kos med alle på Nesheim:) og så blir det jo selvfølgelig kjekt å vere eldst og russ:)

Breno sa...

Oi eu sou o Breno.
Desculpa deixar esse recado assim.
Mas é que eu gostaria que você observasse como está sendo tratado o meio ambiente em Santa Catarina - Brasil.
Penso que esse é um assunto que atinge todos nós.
Se possível, repasse essa informação.
Obrigado!!!

http://diariodobrasil.extrablog.net/

therese sa...

JA! eg gleder meg til neste år:)