torsdag 9. april 2009

Øyreverk og litt attåt

No har eg slitt med øyreverk i eit par dagar, pluss at eg har kroppen halv-full (eller halv-tom, alt etter som) i feber. Det er så typisk meg å bli sjuk i feriane! På toppen av alt har eg ein sosiologirapport eg er nøydd til å skriva, men som eg ikkje heilt orkar å byrje på... Men eg skal ikkje klaga :) No har eg kasta innpå eit par paracetar, tatt meg ein dusj (OKEI, eg skal slutta å blogga om dusjing) og hoppa i pysjamasen. Tenkjer eg legg meg snart - kanskje eg til og med får sova? I dag stod eg jo faktisk tidleg opp - kvart over ti! Jei.

4 kommentarer:

Linn Borgny sa...

Ska du leggja deg kl 9? Shit, du må jo vera sjuk, Bello!! :O
GOD BEDRING, maissalaten min!<3

Isabell sa...

Eg la meg kvart over tolv :)
Maissalat?! Eg hate jo mais ;P

Marita sa...

Isabell, eg føle me deg! Eg og e sjuk og har ein tendens til å bli det i feriane.. Eg har òg 1 stk sos&sos oppgave og 1 stk engelsk oppgave som eg burde gjort ferdig, men ikkje orke å gjera.. Men i dag kjenne eg meg heldigvis litt bedre:)

GOD BEDRING:)

Isabell sa...

Takk, i lige måde! :)