tirsdag 7. april 2009

Framnes-abstinensar

Eg såg nettopp på klokka nede i høgre hjørne på pc'en min. Ho viste 22:27. "Å nei, snart innetid!" tenkte eg. Så gjekk det opp for meg at eg faktisk ikkje var på Framnes.
Det er rart korleis du kjem inn i daglege rutinar, og når du kjem heim greier du ikkje heilt å omstille deg til feriemodus. Eg for min del har ikkje lyst til å kome inn i feriemodus. Ei helg heime kan vere avslappande, men viss det blir meir enn det, byrjar eg å sakne tilbake til Hardanger. Rutinane, folka, alt! (Eg er nok litt sær på det området, dei fleste ville gjort kva som helst for meir feire.) Eg tør nesten ikkje tenkje på at vi snart skal inn i vårt siste år på Framnes.. Men trur i grunn at det kjem til å bli eit veldig bra år :) Nesheim, 13 fritimar i veka, RUSS, mange ferskisar, misjonsprosjekt, bil, jobb?.. Då vil eg i allefall ikkje reise heim!

2 kommentarer:

Elisabet (: sa...

hehe, eg kjem til å sakne Framnes MYKJE!
Vannpipe,den dårlige maten,listo, dei flotte folko. Ja alt!

Isabell sa...

Framnes kjem nok til å sanka deg og =)