lørdag 4. april 2009

Modellbransjen

Eg mislikar modellbransjen. Då snakkar eg ikkje om det mi kjære vakre Linn Borgny driv med (misforstå meg rett, eg meiner ikkje at det er useriøst!), men den knallharde og utfordrande verkelege konkurransen. Eg har sett på seriar som Top Model, Modellbyrået og liknande. Eg kan synast det er underhaldande, men eg likar ikkje opplegget. Eg mislikar at ein må vere så utruleg tynn for å få lov til å gå på ein catwalk. Eg mislikar at det ikkje er "lov" å vere sjuk, men at ein alltid må yte maksimalt. Og ikkje minst: Eg hatar å sjå folk bli skuffa fordi dei ikkje er gode nok.

Når det er sagt er det ganske artig å "leike" modell, når ein får vere seg sjølv, akkurat slik som ein er. I dag skulle eg i utgongspunktet berre prøve noko nytt mamma hadde kjøpt, men så enda det med at eg hadde "fashionshow" for mamma og pappa. Med høghæla sko og store solbriller prøvde eg ein 9-10 kjolar, håndplukka frå mitt og mamma sitt klesskap. Viss du syns eg er skrudd i hovudet, så er det greit^^ Men eg forstår at enkelte likar å drive med det!

Tenkte eg skulle legge ut eit nytt bilete av ein, etter mi meining, veldig fin sommarkjole som eg kjøpte i Tyrkia for snart 3 år sidan, men sjølvsagt har eg gløymt kamerakabelen på Framnes... Men men, då får eg heller ta å slenge med eit bilete frå den gongen eg kjøpte han, men HUGS: Det er faktisk tre år sidan.

7 kommentarer:

Gunhild sa...

Eg forstår deg godt, Isabell! Har kje sett så masse på di programmå, men vett ka d går i. Men uskyldig "modellering" e alltid kjekt ;)
Veldig søt kjole forresten!

Isabell sa...

Hehe, takk!

Veronika sa...

Heilt enig med deg!
Top Model er underhaldande, men og rett og slett provoserande!

Marita sa...

Du er søt Isabell:) Å leike modell er kjekt, men eg trur ikkje det gjer mykje bra for dei jentene som for eksempel er med i Top Model. Dei må jo verte totalt øydelagde (sjølv om det er underhaldande å sjå på..). Kjolen var fin:)

Kristin Elisabeth sa...

Så fin blogg du har :)
- Kos deg masse i påska!

Isabell sa...

Takk, begge to^^ Kos deg du også, Kristin, og god bedring! =)

Linn Borgny sa...

Hmm..eg veit ikkje heilt kva eg skal sei..Går eg på tynn is her?
NEI, det gjer eg ikkje;P Eg er enig med deg, mi kjære vakre Isabell! Heldigvis har mitt byrå mindre fokus på å sjå ut som ein fyrstikk og meir på å visa kleda fram og gjera ein god jobb der, for det er jo eigentleg det det handla om i byrjinga..men kva skjedde?:S Triste greie..
Uskuldig modellering som Gunda kalla det kan vera artig..me får ta ein gong-fest ein gong! :D
So kan du bruka den SØTE kjolen..<3