tirsdag 7. april 2009

20 spørsmål

Etter ein lang og slitsam skuledag kjem eg opp på rommet mitt og set meg ned foran pc'en. Som alltid går eg innpå iTunes for å setje på musikk, før eg set igang med leksene (yeah right...) Men - heisann! Ein ny podcast er på veg inn i maskina mi! Spent trykkjar eg på "nedlastingar", og der står "20 spørsmål 28.03.09" (Ja, eg veit det var ein laurdag, men programma er alltid tilgjengelege to dagar etterpå...;)) Etter nokre minutt er programmet ferdig nedlasta, og eg kan
lene meg tilbake og nyte 26 minutt og 42 sekund med underhaldning på høgt nivå. Og spanskleksene? Dei kan vente til seinare..

Viss du er ein av dei som ikkje synes 20 spørsmål er teit, og berre er noko foreldregenerasjonen vår kan høyre på (ja, det fins faktisk nokre av dei.. Kan du tenkje deg til??), så går det som sagt an å laste ned på iTunes som podcast. Gå innpå iTunes store, og søk på 20 spørsmål, så vips! Ha ein fin ferie vidare :)

Ingen kommentarer: