tirsdag 11. august 2009

sommaren är kort, de mesta regnar bort

Bloggen min har, som mange andre bloggar, tatt ferie i sommar, men no er han tilbake for fullt. Men kva har eigaren gjort på i ferien? Jo, ho har...

...ikkje eigentlig hatt ferie, men jobba på ein jokerbutikk i 6 veker. Slik vert det pengar av!
...besøkt Gunda på Nedstrand (som nemd i tidlegare innlegg)
...vore på Tysnescupen (3.-5. juli) som tilskuar.
...shoppa... litt for mykje.
...vore på Tysnesfest og på konsert med Hallelujah-gutane.
...sitte benka føre tv'en kvar kveld 22:30 for å sjå Paradise Hotel.
...begynt eit nytt og betre liv - og så droppa det... To gongar.
...blitt brun. (Ingen utdjuping, nei.)
...feira 4 familiebursdagar.
...hatt besøk av solstråla Synnøve.
...besøkt tannlækjaren min på Os.
...slutta med nasespray(!)
...bada... Éin gong.
...og kjøpt seg nytt digitalkamera som ho er knallnøgd med! :) Random pics:





5 kommentarer:

Shandell sa...

Eg elske den nye headeren din!

Isabell sa...

Takk! Kjekt å høyra, sio eg egentlig e litt misfornøyd :)

Linn Borgny sa...

EG ELSKA 'AN ENDÅ MEIR!!!
Da va akkurat da Shandell hadde skrive eg sku skriva..men so ødla du alt Shandell! Tulling. Typisk.
Neida, jo fleire jo bedre! :)

rur eg og Shandell e einige om at du har ingen grunn te vera misnøgd. Kor har du da frå? Eg er missunelig..Du e jo kunstnar jo!! =)

Shandell sa...

Jupp, null grunn te å vera misnøgd! BTW var det ganske tøfft med refleksjonen av deg sjølv i solbrillene på det siste biletet, det blei liksom litt hidden personality, var det gjennomtenkt?

Isabell sa...

Hehe, skulle ønska eg kunne sei at da va tilfeldig, men da e da altså ikkje ;P Syns i grunn da bilde beskrive meg veldig godt!