onsdag 12. august 2009

complicated

Som sagt skulle eg i 18 års-dag i kveld, men no trur eg ikkje det vert noko av... Føler meg ikkje heilt pigg, er trøtt og litt varm, i tillegg har eg litt vondt i hovudet. Men i anledning kvelden hadde eg sett på falske negler, og no kan du tru eg angrar! Eg driv og pakkar til å reise tilbake til Framnes, og då er desse hersens neglene berre i vegen. Skjønar ikkje kvifor dei treng å vere så himla lange?! Eg har filt (til den store gullmedalje) for å få dei kortare, men til inga nytte verkar dei som... Vel vel, får berre håpe at dei dett av snart, for rive dei av kan eg ikkje gjere! Diverre :)

Korte, lubne fingrar, og store, stygge negler.

4 kommentarer:

therese sa...

stakkar, ikkje kjekt å være halvsyk! hvis du blir frisk til åpningshelgen ser du meg kanskje forresten;) gleder du deg til ditt siste år? :) btw, bare lurte på en ting..koffor står det verdensborgeren og ikkje verdsborgaren på bloggen din? du som skiriver så vent nynorsk ellers:)

Isabell sa...

Gleder meg supermasse :) Blir kjekt å sjå deg! =)

Jo, du skjønne at eg hadde ein an header før, og der var det nåkke med at sola (eller ein runding i allefall) på bildet passa perfekt inni o-en i "verdensborgeren". Og det hadde ikkje passa viss det hadde stått "verdsborgaren" ;) Og så har eg berre hatt det sånn siden då :)

therese sa...

aha..;) du er tilgitt:) blir kjekt å se deg og! og no når eg skulle kommentere engang til, kom eg på det andre eg egentlig skulle spørre om..går det ikkje an å klippe av neglene? åsså file de fine etterpå? som du skjønner er eg ikkje helt inni dette fakeneglergamet..:P

Isabell sa...

Hehe! Nja, dei e litt tjukke, så det e ikkje så lett å klippe igjennom.. Men no har eg no revet dei av likavell^^ Berre ein som ikkje ville, den står så fint igjen på høyre peikefinger ;)