onsdag 12. august 2009

frøken fail

I går gjekk det opp for meg ei grusom (dog humoristisk) sanning. (Omg eg hatar nynorsk nokre gongar.) Det vesle blonde hovudet mitt er fullt av feil og manglar! Augene (uklårt langsyn), nasa (tett), øyrene (betennelse) og tennene (som så klart er skeive) har alle gjort sitt til at eg har måtta besøke apoteket 20 gonger, legen 5 gonger, spesialist 3 gonger, optikaren 1 gong og kjeveortoped x antal gonger. Det neste blir vel at eg får ei rift på stemmebåndet eller noko... MEN ein skal ikkje ta sorgene på forskudd! ;)

Just have to live with this!

I kveld skal eg i 18 års-dag til Ida og Camilla, med 90-tallstema på festen. Trur ikkje eg skal kle meg ut, men gler meg veldig til å vera med gjengen! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heey Isabella! Sjøl om du drar til ulike bedrevitere så e det vel sikkert bærre bra med en eller annen del av hodet ditt. Venstre del av panna for eksempel..

Forresten hvis det e sånn at du har klippa håret ditt så kort, så va det hvertfall kjempe fint. Det passa dæ bra;)

Isabell sa...

Stemmer, det har æ ;) Takk!