mandag 26. oktober 2009

"Ser eg ut som ein som pleie å gå på fjellet?"

Eg hadde i utgangspunktet tenkt å døype dette innlegget "Ut på tur, aldri sur", men så såg eg at den tittelen brukte eg på eit innlegg i mai. Altså forkasta eg den tanken.

I dag var vi på friluftslivtur igjen. Turen gjekk opp til Krokavatn - og ned igjen. Greia var at vi skulle bruke kart og kompass, men spesielt sistnemnde fekk liggja mykje i fred. Turen var ikkje verdas mest utfordrande, sjølv om eg nok var den som syns det var tyngst... Men i dag var eg i det positive hjørnet, og klaga svært lite til å vere meg^^ Eg var på gruppe med Johanne, Lars Bjarne, Johann og David - ei veldig flott gruppe som eg var stornøgd med! Me song, lo og tok bilete på store delar av turen, og tok det ganske easypeasy :)

Johann sette på sjølvutløysar for å ta bilete av alle... 10 sek var ikkje nok.

Sært? JA

Sjå gutane holle hånnelanken!

Stemning :)

Synnøve the one.

Johan tørkar skoa sine på bålet

Kjempefin tur!!! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

So perfect design.I also want to learn how to make it.According to your introduce,I have some good idea to do my work.Thanks to share those.At the same time,I also want introduce some useful and comfortable cheap polo shirts t shirts.During this fashionable summer,most of customers want to buy a suitable fashion clothes for yourself.Now in our online store,our custom women's polo shirts wholesale,the cheapest price and worthy trust quality already attracted so many peoples attention.Our latest style lyle and scott sale is outlet now.I hope we can learn each other.