søndag 25. oktober 2009

[mag] kan brukast til så mangt...

...blant anna å slå i svime det monsteret av ein møll som kom innpå rommet mitt nettopp. Dei som kjenner meg, veit at eg absolutt HATAR møll. Og då dette stygge insektet med eit vingespenn på to meter kom dansande, like grasiøst som Svein Østvik, bortover veggen min, greip eg fatt i det næraste eg hadde å slå med - nemlig [mag].
Fredagskvelden hadde eg same problemet med ei svær fluge som forvilla seg innpå rommet mitt då eg skulle sove. Av ein eller annan grunn har eg litt større medkjensle når det gjeld fluger, og fekk dårleg samvit då eg hadde slått til ho så blodet spruta. Det var etter at eg ikkje hadde gjort jobben skikkeleg første gongen - eg skulle finne kameraet for å ta bilete av den "daude" fluga (nei, eg plar ikkje ta bilete av alle flugene eg drep), og så såg eg at ho hadde bevega seg 10 cm bortover avisa. Dermed vart eg litt hard på handa andre gongen...
Men no legg eg meg til å sove, i morgon er det friluftslivtur (jippii!) Good night, sleeping beauties!

"I fred vil jeg legge meg ned og sove. For du, Herre, bare du lar meg hvile trygt." Salmene 4,9

1 kommentar:

Anonym sa...

So perfect design.I also want to learn how to make it.According to your introduce,I have some good idea to do my work.Thanks to share those.At the same time,I also want introduce some useful and comfortable cheap polo shirts t shirts.During this fashionable summer,most of customers want to buy a suitable fashion clothes for yourself.Now in our online store,our custom women's polo shirts wholesale,the cheapest price and worthy trust quality already attracted so many peoples attention.Our latest style lyle and scott sale is outlet now.I hope we can learn each other.