fredag 23. oktober 2009

Julas innmarsj i butikkane

Eg veit ikkje om eg skal verta oppgjeve eller om eg skal tillata meg sjølv å verta fylt med forventning og glede. Men no har altså både peparkaker og julebrus dukka opp på butikkane inne i Norheimsund. Like ved inngongen står Hansa sin julebrus og freistar alle som berre skal inn for å kjøpe kaffe eller sjampo. Sjølv eg har falt for freistinga å kjøpa figurbakte pepperkaker frå Sætre.
Er det for tidleg å selja slikt no, to månadar før julafta? Dei aller fleste vil nok seie det. Eg er einig, MEN eg er ikkje av dei som ventar til første desember med peparkaker, julebrus og julesongar for den saks skuld. Dette av to grunnar: 1) Eg greier ikkje å ha slike prinsipp. 2) Om det bringer julestemning (som det jo då gjer), vil heller at denne skal kome for tidleg enn for seint. Så det så :)
Såå fin julesong! Som forresten ikkje heiter "Nå er den hellige time"...

Ingen kommentarer: