tirsdag 22. september 2009

Mi nye forelsking

Når ein bur på vestlandet og har rundt 300 regndagar i året, er det noko fottøy ein ikkje kan unngå å ha på skohylla si. Eg snakkar sjølvsagt om støvlar.

I dag har eg kjøpt meg nye viking-stølvlar. Eg elskar dei - no kidding. Nei, det er absolutt ingeting spesielt med dei, som du ser er dei einsfarga svarte og heilt plaine, men dei er fantastisk praktiske og gode å gå med. No slepp eg å bli våt på beina, få influensa og det som verre er. (SOM om eg greier å unngå det, eg er verdas største sjukling. Somewhere, something went terribly wrong. Immunforsvaret mitt er i alle fall ikkje kva det ein gong var.) MEEN desse støvlane (str. 38, btw, kjøpt på Coop Obs til 499,-) er altså mi(ne) nye forelsking(er). Sorry å måtta skuffa deg som hadde forventa deg noko anna ;) Men vil du ha updates på den fronten, så er det berre til å spørje. Ok, no skal eg gje meg.

3 kommentarer:

Kristin Elisabeth sa...

Super fin blogg du har, Isabell :D

Isabell sa...

Takk, Kristin! :)

Lene sa...

Jeg har nett kjøpt meg støvler også! Nydelege grønne tingster! Love it ;)