torsdag 1. januar 2009

Velkommen, 2009!

Så er vi endelig inne i år 2009, året da alt skal skje. Lappen skal bli tatt (forhåpentligvis), og jeg, for min del, blir russ og 3. klassing (stakkars, stakkars ferskiser...)

Nyttårsforsetter som "skal begynne å spise sunt og trene masse" legger jeg langt fra meg, og feirer begynnelsen på det nye året med solobrus og snickers (det spares ikke på kaloriene med andre ord!)

Jeg har imidlertid et nyttårsforsett, nemlig å lese hele Bibelen. Galskap? Tja, vet ikke jeg. Enkelte er veldig skeptisk til at jeg kommer til å klare det (*kremt kremt Torgeir*), men vi får da se. Greit å kunne si at man har lest hele boka :)

Ellers så ønsker jeg deg som leser alt godt for det nye året, og håper at du vil følge med på denne "nye" bloggen utover, da jeg skal prøve å oppdatere ofte :)

Snakkes, og igjen: Et riktig godt nytt år!

3 kommentarer:

Kristin sa...

Lykke til Isabell! Jeg har troen på deg ;) Og den treningen; jeg syns du trener hele tiden, så det burde heller ikke være noe problem ;)

Asbjørn Berland sa...

Hei, Isabell!

Flott blogg du har:) Skuff at du skriv på bokmål(kremt...), menmen.

Godt nyttår forresten!

Isabell sa...

Kristin: Takk for at du har truo på meg ;D Trene heila tio? Ane ikkje ka du snakke om^^

Asbjørn: Takk for da :) Eg veit da e svakt av meg, kjenne egentlig veldig at nynorsken ligg i underbevisstheten og vil opp og ut.. Me får sjå, kanskje eg endra på da ;)
Godt nyttår til deg og!